1393/9/17 دوشنبه تجلیل از منتخبین علمی فرهنگی دانشگاه پیام نور خرم دره به مناسبت روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد خرم دره ، همزمان با 16 آذر و روز دانشجو، مراسم بزرگداشتی در سالن امام صادق (ع) دانشگاه پیام نور خرم دره برگزار شد



در این مراسم رئیس دانشگاه ،حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی امام جمعه شهرستان ، فرماندار محترم ، مسئولین ادارات شهرستان ، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه حضور داشتند.
این مراسم که با استقبال بسیار گرم دانشجویان ، اساتید دانشگاه همراه بود، با قرائت قرآن و سرود ملی جمهوری اسلامی آغاز شد.

مهندس شعبانی رئیس دانشگاه پیام نور خرم دره ، ضمن خیر مقدم گویی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو ، مروری تاریخی به حوادث این روز و رسالت خطیر دانشجویان در مقطع کنونی بیان نمودند .


سپس حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی امام جمعه شهرستان به جایگاه دعوت شد.
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور خرم دره ضمن  تسلیت ایام شهدت سیدالشهدا (ع) و تهنیت روز دانشجو ، در مورد این روز بزرگ و تاریخی گفت: تهاجم رژیم پهلوی به دانشگاه تهران در 16 آذر 1332 و کشته شدن سه دانشجوی مسلمان در اعتراض به حضور رئیس جمهور وقت آمریکا در تهران خون خود را فدا کرده و با شهادت خود، نرفتن زیر پرچم ظلم و استکبار ستیزی را برای دانشجویان یادآور شدند.

وی با اشاره به اینکه شهدای دانشجوی 16 آذر سال 1332 خون خود را در راه جلوگیری از سلطه استکبار فدا کردند افزود : بصیرت دانشجویی منشا راهی بود که این شهدای دانشجو دنبال کردند. وی گفت: اگر دانشجویان ما به سلاح بصیرت مجهز شوند دشمن نمی‌تواند هیچ ضربه ای به انقلاب وارد کند.

سپس فرماندار شهرستان ، ضمن تبریک روز دانشجو ، از دانشجویان بعنوان الگوی اجتماعی خوبی یاد کردند ، و به تحقیق در مورد سابقه و پیشینه کشورمان توصیه و دانشجویان را به علم آموزی و با سواد بودن تشویق کردند و ادامه دهندگان راه شهدا دانستند

در پایان مراسم نیز از خانواده های شهدا و همچنین  از دانشجویان نخبه علمی فرهنگی  با اهداء جوایز ، تقدیر شد

.
 
امتیاز دهی